8. aug. 2012

Film-samlingen: Nyerhvervede DVD'er.

Så er der igen landet et mindre vognlæs film! Lamberto Bava's 'Blastfighter' er en brutal actionthriller der har ligheder med film som 'Rambo', 'Udflugt med døden' og 'En mand ser rødt'. I 'Savage Streets' følger vi Linda Blair (kendt fra Eksorcisten) i rollen som den sexede og brutale Brenda. Den barske pigebande-leder tager på et blodigt hævntogt, da hendes døvstumme lillesøster udsættes for en brutal gruppevoldtægt. Filmen er en ægte Grindhouse klassiker. Den sidste AWE-film i denne omgang er den syrede sci-fi 'Xtro'. I juli mistede vi desværre Ernest Borgnine og derfor måtte jeg ære hans minde ved at bestille en af hans få horror-film; 'The Devil's Rain' fra 1975. Den spanske 'Who Can Kill A Child?' (1976) glæder jeg mig også meget over endelig at have i samlingen. Et par engelske turister ankommer til en ø, hvor alle børnene er blevet vanvittige, og dræber alt der kommer dem i vejen. Jeg har aldrig set den før, men læst mange spændende ting om den. Fra play.com kom 'Night Of The Comet', 'Zombie Virus On Mulberry Street', 'Nightmare Man', 'Adam Chaplin', 'Alligator' og 'Alligator 2 - The Mutation'.

13 kommentarer:

  1. Det er nogle imponerende erhvervelser, du har gjort dig, siden du fik den kælder. Er den ikke ved at være fyldt op?

    SvarSlet
  2. Ser ud som om det er en hel del timers god underholdning der!

    SvarSlet
  3. Mon ikke der skulle være nogle fornøjelige timer imellem! Blastfighter ryger på i aften :)

    SvarSlet
  4. Blastfighter er en utrolig fornøjelig film... jeg kunne bedre lide den end Hands Of Steel, og så er det samtidig den film hvor jeg har set flest bileksplosioner i en film - ever!

    Er lidt misunderlig på The Devils Rain - den har jeg altid haft lyst til at se...

    SvarSlet
  5. The Devils Rain koster kun €9.36 hos play.com - så mere indviklet behøver det ikke at være ;)

    SvarSlet
  6. Det er selvfølgelig næsten ingenting, men er det ikke en reg. 1-udgivelse?? jeg har aldrig handlet hos Play, men har de har noget i stil med Amazons marketplace-handlere?? ... måske skulle man lige...

    SvarSlet
  7. Jo, det er region 1 - men hvad gør det? Har du ikke kodefri DVD-afspiller? Jeg har handlet helt utrolig meget hos play - den gratis fragt er jo fantastisk. Uden tvivl det site jeg har købt mest fra de sidste mange år. Jeg er begyndt at handle meget igennem sælgeren 'zoverstocks' på play. De afsender fra UK, så der bliver man ikke taget i tolden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg modtog en Blu-ray fra "zoverstocks" i går, bestilt via Play Marketplace. Den var sendt fra Guernsey, som er en af kanaløerne udenfor EU.

      Slet
    2. Nå, det giver ingen mening når nu at de skriver at de sender deres film fra UK? Det står i deres beskrivelse inde på play, og jeg har også modtaget en mail fra dem hvor de skriver dette.

      Slet
  8. ...de er sgu så hyggelige de her "nye dvd'er/Blu-rays"-indlæg :)

    SvarSlet
  9. Jo, jeg har ganske vist en kodefri afspiller, så det er skam ingen hindring - måske skulle jeg prøve Play næste gang, det vil jeg lige overveje! tak for tippet!

    SvarSlet