27. aug. 2012

Tilbud: "You're going to need a bigger mailbox".

Jeg vil lige gøre opmærksom på at man kan købe den store Special Collectors Gift Set Edition af den nyrestaurerede 'Dødens Gab' for kun 199 kr.- inde på dvdoo.dk. Det er uden tvivl den bedste pris jeg har set, på hvad der ligner dette års vigtigste blu-ray udgivelse. Du finder tilbudet her.

EDIT: I mellemtiden er der dukket et endnu bedre tilbud op! Coolshop.dk sælger den nemlig også til 199 kr.- men med fri fragt. Find tilbudet her.

4 kommentarer:

  1. Har lagt mærke til den! og den skal ned! men udgivelsen blev udsat til september.. JAWS er allerede ude på en digibook og steelbook blu-ray udgivelse... Whooo hoooo....

    SvarSlet
  2. Det er godt at have noget at glæde sig til og jeg kan sagtens vente lidt ekstra på denne fede udgave.

    SvarSlet
  3. Jeg er 99% sikker på at den her ligger under juletræet til mig den herrens aften i december (Maybe I'm gonna need a bigger tree....!)

    SvarSlet